Boohoo.com?

L

LiviaFilippa

Har nån här beställt från boohoo.com nångång? Var det bra isåfall? Och hur lång tid tog det?
Jag kan inte ens hitta vilket land det är från så det verkar lite o seriöst men som hade mycket fina kläder så vore bra ifall nån visste hur dom är!
 
Har nån här beställt från boohoo.com nångång? Var det bra isåfall? Och hur lång tid tog det?
Jag kan inte ens hitta vilket land det är från så det verkar lite o seriöst men som hade mycket fina kläder så vore bra ifall nån visste hur dom är!
Boohoo har varit i blåsväder eftersom de betalar låga löner. Jag har beställt därifrån 2 gånger (innan jag visste detta) och det är inget fel på plaggen, helt okej. Däremot var returen svindyr så det var bara att behålla allt och ge bort/sälja de två-tre plagg jag inte ville ha.
 
Boohoo har varit i blåsväder eftersom de betalar låga löner. Jag har beställt därifrån 2 gånger (innan jag visste detta) och det är inget fel på plaggen, helt okej. Däremot var returen svindyr så det var bara att behålla allt och ge bort/sälja de två-tre plagg jag inte ville ha.
Okej. Gick det fort att få kläderna eller var det lång leverans tid om du minns?
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 800
Senast: TinyWiny
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 897
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
624
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 596
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp