Boots i terrängen och silverträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hannis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 765
H

Hannis

Hej!
Har skaffat mig ett par under bara n.e.w. lightweight skydd som jag har i terrängen,men provat lite olika boots utan att bli särskilt imponerad. Nån som har nåt tips på vad som är bra. Får gärna kosta mer om de håller och de får ju inte dra till sig vatten...

Sen såg jag ett underbart träns på en träning härom veckan. Ett svart träns med ganska bred nosgrimma med silverglitterdekor på nosgrimma och pannband. Ringer det en klocka hos nån?
Blir vääääldigt tacksam för svar! :rofl:

Sv: Boots i terrängen och silverträns

Det var inte detta tränset du menade? ;)
kieffersulaika.JPG

Från Kieffer :)

Här snackar vi bling-bling ;)

nej...det var mer som en silverglitterlänk, en rand som gick över hela pannbandet och nosgrimman...undrar om det inte var en uppe och en nere på nosgrimman...*tänka,tänka*

men tack ändå :)

jag har globus neoprenboots med konstläderutsida och jag är jättenöjd (dessutom är de billiga, så det gör inte så mkt om hästen skulle strimla dem....)
lite vatten drar de ju åt sig, men inte så mkt att det gör ngn skillnad

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 227
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 550
Senast: Nevermind
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka