Boots under chapsen..

• Western
  • Trådstartare Trådstartare fancyfree
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 066
F

fancyfree

Vad har ni för boots under chapsen?.. Måste nog köpa nya för mina har ganska breda skaft, funderar på något typ jodphurs liknande?.. Funkar det?

Sv: Boots under chapsen..

Det finns ju Lacer, kängor som passar bra under chapsen. Det ska bli min nästa investering i vinter tänkte jag:love:

Jag tror att L*l´s westernstore har någon modell, men annars kan man beställa dirrekt från USA. Kolla på www.sheplers.com: idea:

Är lite feg för att beställa från utlandet. Har köpt mig ett par dojjer med stålhätta (måste ha det på jobbet) så det får duga under chapsen.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 356
Senast: MissFideli
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
11 971
Senast: Hedwig
·
Utrustning Är det någon här som använder floating boots? Jag funderar på att köpa dem till min häst och skulle gärna höra era erfarenheter av dem. ☺️
Svar
1
· Visningar
822
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka