JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Snart börjar det – den tionde upplagan av Gina Tricot Grand Prix i Borås. I år med rekordmycket prispengar och många skickliga ryttare på plats.
- Jag tror nog att det är det bästa startfältet någonsin, förklarar tävlingsledaren Helen Hagström. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.tidningenridsport.se/boras-redo-for-hastfest/
Moderator
Hästnyheter
Nästa vecka rids Gina Tricot Grand Prix i Borås. Startfältet innehåller bland annat svenska världsstjärnorna Rolf-Göran Bengtsson och...
Hästnyheter
Gina Tricot Grand Prix i Borås närmar sig med stormsteg. I år har en ny klass för bara kvinnliga ryttare premiär på tävlingen. ...
2
Hästnyheter
Niclas Hakings tävlingspartner Bäckatorps Danny V kommer inte att gå Gina Tricot Grand Prix i Borås som det var planerat. I stället...
Hästnyheter
Den 7-11 februari 2018 rids Gina Tricot Grand Prix för tionde året i rad i Borås. Detta firas bland annat med extra pengar i prispotten...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 133 012
Djur
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Är det här en röd? Isåfall tog det mig 30 sekunder att hitta på blocket.
Nota
Igår kl 23:19
Svar: 47
Visningar: 3 886
Hund
Tråden för spår
Hundträning I bruksspåret kan de både apportera apporten och ha en passiv markering (sitt, ligg eller frys). Vad man väljer är olika. En del väljer...
Brie
Igår kl 22:35
Svar: 554
Visningar: 46 563
Hund