Börja träna tornerspel?

LindgrenV

Trådstartare
Jag är sugen på att börja träna tornerspel med mina hästar, då det är väldigt roligt. Har tidigare stått i stall där de andra tränat tornerspel och har då fått vara med någon gång och prova på, har även varit med och kollat på några träningar. (Detta var dock ett par år sedan).
Jag är nu väldigt sugen på att börja träna själv, men vet inte vart jag ska börja. Det är ju en helt ny värld, och jag har ingen aning om vad man ska kunna och hur man går till väga?

Så ni får gärna mangla på med tips! :idea:

Sv: Börja träna tornerspel?

jag rekommenderar att du tar kontakt med Scorpan här på forumet :)
Jag vet inte vem hon är, men hon vet typ allt om Sveriges Tornerspel :p:idea:

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 557
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
767
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 486
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka