Börjes domino elegant

Zolimita

Trådstartare
De helskodda svartmelerade byxorna? Någon som har dessa och vet hur de är i storlekarna? Tänkte ha som slit och släng byxa...

Sv: Börjes domino elegant

Ja, de är ganska stora.
De är svin snygga!!!!
De snyggaste som finns!! (tycker jag)
Använder bara dem har massa dyra men älskar dessa.
Så släng er i vägen cavallo!
Du kommr att bli jätte nöjd jag lovar dig!

Ok,så de är så bra trots priset:) Hur stora i storlekarna,måste man gå ned en hel storlek?

majblomma skrev:
Ok,så de är så bra trots priset:) Hur stora i storlekarna,måste man gå ned en hel storlek?
Hm.. svårt att säga. Jag har den minsta och den är ganska stora.
Jag är inte liten heller 160cm lång och väger 48kg och jag har den minsta..

majblomma skrev:
De helskodda svartmelerade byxorna? Någon som har dessa och vet hur de är i storlekarna? Tänkte ha som slit och släng byxa...

Har en kompis som har sådanan men hon tycker hennes Pikeur och mycket skönare ha provat sådana alltså i från börjes men jag älskar mina Cavallo så.. Dom är mycket hårdare i materialet och min kompis tycker med dom är väldigt hårda och så..men mne..smaken är som baken:D

Onward skrev:
Har en kompis som har sådanan men hon tycker hennes Pikeur och mycket skönare ha provat sådana alltså i från börjes men jag älskar mina Cavallo så.. Dom är mycket hårdare i materialet och min kompis tycker med dom är väldigt hårda och så..men mne..smaken är som baken:D
Där sa du en bra sak!! :D

Jag är jättenöjd med mina Domino elegant ;) Håller helt med om att de är stora i storlekarna, jag har de minsta som är rätt stora. Men jättesköna och snygga!

Liknande trådar

R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
579
Senast: Rumpnissen
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
494
Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka