Börjes katalogen 2011

Inka-90

Trådstartare
Jag tänkte göra en tråd där vi kan diskutera vad vi tycker om börjes nya katalog som kommer ut under v8.

Vad tycker ni om den?

Sv: Börjes katalogen 2011

Har jag missat alla nya kataloger?! Hoppas jag får den snart!

Tycker börjes brukar vara sådär, känns som om dom har haft exakt samma sortiment i 100 år. :)

Jag fick en katalog hemskickad förra veckan, men det var 2010 stod det på den. Jag blev väldigt förvånad, varför skickar de ut en gammal katalog?

Fick den nya igår

Inte mkt förändringar, men ändå en del saker som jag fastnade för ändå.

Som några snygga ridbyxor och täcken, tycker deras täcken är mkt prisvärda med tanke på vad dom kostar och hur länge dom håller. Har ett flertal som jag köpte till mitt sto när jag köpte henne för över 10år sedan som fortfarande är hela, fräscha och håller tätt. Dessutom sitter dom bra då hon är lite grövre.

Kom nog ifrån ämnet lite, blev dock lite besviken att de inte hade några direkta nyheter inom western.

Hämtade just tidningen. Jag blev lite besviken på att de inte hade bytt färg på vissa av täckena och att det inte fanns så mycket nya saker. Men Börjes kommer alltid vara en basic-affär för mig, speciellt när det kommer till stall och inredning.

Den uppvärmda vattenbaljan är jag nyfiken på.

Fick den idag och det var väl som vanligt, inget speciellt jätte roligt :(

Men lite krokar och annat smått och gott som är billigt kommer väl att beställas så småning om...

Jag gillar faktiskt JUMP stövlarna. Visst det är en kopia av Bocaj, men dessa var nästan snuýggare! :)

*kl*

Börjes-katalogen är som en kär gammal vän som man gärna gång på gång kryper upp i soffan och bläddrar i medans man väntar på att TVn ska sända ens favoritprogram eller tillsammans med en kopp varm choklad och ett gäng ostmackor i soffan medans snön och svinden far runt utanför fönstret :love: :love: :love:

Blevfaktiskt glatt överraskad tyckte katalogen kändes lite frächare i år. Gillade de senapsgula rutiga ridbyxorna.

Jag kan inte bestämma mig angående JUMP stövlarna, å ena sidan skitfula å andra sidan ja kanske?..

De är nog fulsnygga mot det fulare hållet :)

Jag kommer INTE att köpa dom iaf, men om du eller ngn annan gör det får ni gärna ta en bild å lägga upp :)

Vi har planer att åka iväg till Tingsryd framöver, då ska jag känna och klämma på Jump-ridstövlarna. Jag är bara lite nervös för att åka för tidigt, innan de nya sakerna kommit upp i butiken (har hänt flera gånger... :crazy: )

Vi har planer att åka iväg till Tingsryd framöver, då ska jag känna och klämma på Jump-ridstövlarna. Jag är bara lite nervös för att åka för tidigt, innan de nya sakerna kommit upp i butiken (har hänt flera gånger... :crazy: )

Åhh jag vill också bo så det är rimligt att åka till deras affär!
Dock känns det som att jag ska ha en ritkigt bra anledning till att åka 150mil tur och retur för att få kika i Börjes affären..
Har varit där en gång, precis i byte mellan varor så det fanns verkligen ingenting där till mig då :(

Du får ringa innan du åker dit å kolla så det kommit in nya grejor :idea:

Gillade lädergrimman med svarta spännen, men utöver det var det inte jättemycket jag fastande för. Lika bra för plånboken som redan nu lider :D

Har inte fått den nya katalogen än så det blir till att köra upp till Börjes och hämta en. Har bara 5 mil dit.... :banana:

Åhh jag vill också bo så det är rimligt att åka till deras affär!
Dock känns det som att jag ska ha en ritkigt bra anledning till att åka 150mil tur och retur för att få kika i Börjes affären..
Har varit där en gång, precis i byte mellan varor så det fanns verkligen ingenting där till mig då :(

Du får ringa innan du åker dit å kolla så det kommit in nya grejor :idea:

Oj ja, 150 mil är lite väl långt. Speciellt med tanke på att det är lättare att handla via postorder än att leta upp deras saker i butiken. Jag har fått känslan av att det är mer märkesgrejer än deras egna märken i butiken :grin: Det står ju "inkommande" på deras nya varor på hemsidan så antar att de inte har kommit in ännu.. Ringa först är ju ett bra tips, det ska jag göra!

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
410
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 314
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur