Börjes Manchester

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vondutch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 787
Sv: Börjes Manchester

Har ett par bekanta som köpte dessa.
De svarta var visuellt snygga, faktiskt, MEN oelastiska.
Så pass att de inte ger med sig i sömmarna och man blir tydligen "hängande" i grenen när man försöker sitta i sadeln.

Jag vet som sagt inte själv men båda mina bekanta som köpte dessa har samma problem.

konstiga i storleken å dålig kvalitet. mina gick sönder efter att ja typ använt som 6 ggr... *grrr* :devil:

Små i storlekarna! Jag tog en större storlek än vanligt, och det blev bra. Bra passform (på mig). Som sagt nästan helt ostrechiga, så köp inte för små! Tunt tyg, jag hart dom som sommarridbyxor och då är dom perfekta. Hyfsat snygga. Men jag skulle inte köpa ett nytt par tror jag...

Vet faktiskt inte hur de är, men jag ska nog köpa ett par såna istället för manchester-byxorna.

Liknande trådar

Utrustning Har en häst med grova ben där Veredus strl M är för tighta, men är rädd att L blir för höga. Är det någon som har mått på Carbon Gel?
Svar
0
· Visningar
95
Senast: feel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: WildHorse
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023