Börjes nya täcke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Maräng
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 2 056
Sv: Börjes nya täcke!

dåliga täcken som inte håller behöver vara någorlunda snygga för att bli sålda.... :angel:

Vad får dig att tro att det här täcket är dåligt? :mad:

Jättefint!! Precis de färgerna jag hade tänkt ha till pållan!!

Vad är det för sorts täcke och hur mycket kostar det?

har nyss köpt ett nytt vintertäcke till pollen, damn, hade hellre velat ha detta.. =(

har sett dme tidigare för ca 500kr (om jag inte minns fel) har tittat mkt på skydden, men nu beställde jag dme från börjes när d evar så billiga =)

Lite tam färg för en Haflinger ,de kräver lite starkare färger så jag håller med dig! :bow:

Men var någonstans hittade du det? Hittar det inte på hemsidan :confused: Ett sånt vill jag ha :love: :d

Maräng skrev:
7018.jpg

Glömde bilden :o :D

jag gillar faktiskt mac pro täckena, det är en av de få saker på börjes som jag gillar :D

Maräng skrev:
vad tycker ni om börjes nya täcke? Jag tycker att det är helfränt :)
Ohhh det där gillade jag. Ser både snyggt ut och funktionsdugligt.

Jätte snyggt täcke. Men det var inte min färg precis. Men hur tjockt är det?? Ser att många har frågat det. Står det emot regn? Uppfattade aldrig vad det var för sorts täcke.

det står på hemsidan men men...
Det är ett vattentätt andas täcke med 300 g fyllning.

Liknande trådar

Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
12
· Visningar
452
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 306
Senast: Silje
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
699
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Vi som letar häst II