Börjes reflexer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 055
T

Tomaten

Någon som har erfarenhet av dem, funkar de?
Vet ju att ett visst annat postorderföretag hade mycket dåliga reflexer ett tag.
tänker mest på reflex bröstan och reflex "överdragen" till stigläder osv.

Sv: Börjes reflexer

Har deras benreflexer och kvaliten på dem är det inget fel på i alla fall. Sen får man ju trots allt räkna reflexer som förbrukningsvaror eftersom effekten avtar efter ett tag.

Okej, det är klart men vissa funkar ju inte ens från början:smirk:

Jag har reflexbröstan, två sorters benreflexer och stigbygelreflexer från Börjes, och de syns så bra så. :)
Dock syns ju aldrig färgade blanka reflexer lika bra som de grå 3M-reflexerna, det går ju inte att komma ifrån.

Har bl.a. benreflexer därifrån, och jag tycker att dem funkar bra :bow:

När jag köpte min häst för 4 år sedan, köpte jag ett par benreflexer från b*rjes och ett par från h**ks. De från b*rjes är fortfarande likabra, de från h**ks (som för övrigt kostade dubbelt så mycket) fick jag ersätta efter en vinter.....

jodå deras benreflexer (de med kardborr och med spänne) är iaf bra tkr jag

tänkte på en sak.
Vad tror ni syns bäst, den gula reflex bröstan eller en martingal med fyra sånna där som jag "pratade" om i första inlägget(artnr1611 på hemsidan)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
458
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
435
R
Anläggning Under rådande snöoväder började jag att fundera på snöröjningen här hemma på vår gård. Jag tänkte på hur man gjorde förr, när hästar...
Svar
12
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31