Börjes repgrimma

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Lolydodia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 378
L

Lolydodia

Jag förstår mig INTE på hur man ska kunna spänna in den. Det är ju en storlek för alla...
Snälla hjälp!!!!!

Men får försöka lossa på knutarna lite försiktigt och sen dra i rätt tåt. Inte lätt, men det går men lite tålamod!

Det är tyvärr ingen grimma av någon bra kvalitét, man får det man betalar för. Den kan inte sitta speciellt bra på en häst och är inte speciellt följsam. Vill du nödvändigtvis använda en repgrimma så satsa på en riktig istället. En sådan brukar kosta mellan 200-300 och håller hela livet. Finns flera ställen på nätet att beställa ifrån.
Niklas

nä den är för "slapp" i materialet för att funka riktigt bra det bör vara ett material med lite kärna i

man kan knyta en själv om man har rätt sorts rep
gå in på NNHAs hemsida där finns det länkar

mvh rymdentusiasten :bump:

Haft den grimman på kurs med tre olika instruktörer och dom sa alla at den var bra. Dom kunde inte fatta at den var så billig bara! Men jag skulle önska at dom hadde en mindre storlek til ponys!

köp en riktig repgrimma i stället.. jag har köpt en handgjord repgrimma samt repgrimskaft av SÖRGÅRDEN, Umeå
Å dom e kanon bra håller hela livet dessutom:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 747
Senast: cewe
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka