Börjes transportskydd..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qudexco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 820
Q

Qudexco

Mac Pro heter dom det?? dom svarta höga (nya modellen) är det någon som har dem och kan tala om hur de är..är även intrisserad av måttet från has spettsen till hovskägget på dom i stl full...Snälla!! ni som har dem mät och skriv hur långa de är!!

jag har dem. tycker dom är jättebra! dom är precis likadana som ett par mark todd (enda som skiljer är att dessa inte har ngt gummi påsytt längst ner)

det som är lite dumt är att kardborren närmast hoven sitter lite för högt upp så skydden liksom "delar sig" (blir som ett upponed vänt V om skydden halkar ner lite..men å andra sida behöver väll själva hoven inte så mkt skydd....

kan mäta, har strl full på mina..återkommer!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 460
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 999
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka