Börjes ??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linnéa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 961
L

linnéa

Jag har aldrig riktigt vågat beställa från Börjes, har alltid varit skeptiskt till lågprisgrejer. Ofta får man ju vad man betala för. Men nu blev jag sugen, någon som har erfarenheter ??

Sv: Börjes ??

linnéa skrev:
Jag har aldrig riktigt vågat beställa från Börjes, har alltid varit skeptiskt till lågprisgrejer. Ofta får man ju vad man betala för. Men nu blev jag sugen, någon som har erfarenheter ??
:) Jag tycker dem har mycket prisvärda saker på börjes, nästan alla mina saker är från börjes,träns, sadlar, täcken, benskydd, ja det mesta...Börjes har ju även stubbenträns och finare märkes sadlar, men det är ändå lite bättre priser där än i andra häst och djur shoppar.....;)

Ja, asså man blir ju sugen. Såg en lädergjord med magplatta för 495 ?? Hm, ja jag skall ta mig en funderare:confused:

just den vet jag inte hur den är. men det är ju inget farligt pris iallafall!! ;)

jag handlar rätt mkt på börjes, dels för att jag har typ en mil dit och sen för att de (iallafall i affären) har så mkt märkesgrejer oxå till billigt pris.

deras allra billigaste grejer kanske inte alltid är superbra, men så är det ju alltid. jag skulle nog själv inte köpa de billigaste tränsen, sadlarna, skydden, täckena, ridbyxorna osv.
Men t ex Paradetränset är jättefint, täckena från macpro älskar jag!
även grimmorna har varit bra o såna saker, shabraken likaså.

jag har haft en vanlig lädergjord därifrån, den va lite hård i början (men det är väl alla) annars bra! skulle nog kunna tänka mig att köpa magplattegjorden oxå.

sen kan man ju alltid passa på att beställa lite märkesgrejer när man ändå beställer.... de sakerna är ju samma som alla andra har, fast billigare :d

Men märkesgrejorna hittar jag inte på hemsidan..? Bara Eskadron skydden men inga märkesträns :confused:

Vi har en sån magplattegjord till ponnyn ,den har varit superbra .Mycket bättre en andras dyrare men som alltid när det gäller billigare grejor vet man aldrig om den är lika bra nu det är flera år sen vi köpte vår och tyvärr kan det vara en helt annan kvalite nu.
Har varit med om att köpa samma grej med några års mellanrum och trots att det hetat samma och verkat vara samma har kvaliten varit en helt annan.

linnéa skrev:

Jag har väl inte gjort några storinköp där, men både jag å en kompis har köpt ridbyxor där. Annars bara småsaker som sporremmar osv. Men min erfarenhet är att kvaliteten är ganska hyfsad - inga supervaror som håller i åratal, men det kan man ju inte begära heller för det priset. Men jag rekommenderar att beställa därifrån!

Jag ska dit idag!!! jippi!!! studsar av glädje! :bump: :bump: :bump:
Märkes grejorna finns inte med på deras hemsida eller i deras katalog utan det är sådant som kommer in i partier då och då.

Jag har köpt från börjes jättemycket! de har många bra saker, dock gillar jag inte lädertränsen, det känns som att de har satt papper på insidan. men alla andra grejer har vart super.

dom grejjorna jag beställt har vatt bra! o deras himalaya täcken är jätte hållbara!

Liknande trådar

Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Kristall10
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
454
Senast: animalasia
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
761
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka