Sv: Börjes?

Eftersom dom inte ens har söndagsöppet så har jag svårt att tro att dom har öppet idag.

Börjes har alltid stängt både på söndagar och helgdagar... Det ska vara lite gammeldags där... :D

Nej, det är nog stängt eftersom de inte svarar i telefon. Hade själv tänkt åka dit idag eller imorgon. Vädret är ju kass, så jag hade gärna åkt till Börjes idag, men det får nog bli imorgon istället då. Måste ha mer plaststolpar till sommarhagarna, så det är inte precis något roligt jag ska shoppa...

Ok. Jo jag pallrar mig nog dit imorgon med. Ska glo på den bomlösa o se om den är något att ha. Sen behöver hästen ett extra regntäcke nu när det ska regna hela tiden..

Hästfrälst skrev:
Ok. Jo jag pallrar mig nog dit imorgon med. Ska glo på den bomlösa o se om den är något att ha. Sen behöver hästen ett extra regntäcke nu när det ska regna hela tiden..

Jag var där igår och letade efter den bomlösa, skulle hänga på westernavdelningen hade jag hört, men jag kunde inte se den, den kanske är tillfälligt slut eller något.
Synd jag var lite nyfiken på den ju ;) men men den kommer väl in igen. :banana:
Men de sålde ut regntäcken iallafall nu, förra årets modell tror jag, ljusblå!

Ok, bra o veta, kanske ska ringa dit först o höra så de har den inne.. Dumt o köra 10 mil för ingenting :smirk:

Precis! fast Börjes är ju aldrig fel att åka till vare sig det finns bomlösa inne eller inte ;)

De har säkert öppet som vanligt imorgon också, till 20.00 och på lördag till 17.00.

Hästfrälst skrev:
Ok, bra o veta, kanske ska ringa dit först o höra så de har den inne.. Dumt o köra 10 mil för ingenting :smirk:

Fast bara för att du inte ser en vara i affären betyder det ju inte alltid att den är slut!

Jag var där för ett tag sedan och köpte just deras bomlösa sadel. Jag såg en brun hängades vid westernsadlarna. De hade dock svarta i storleken jag ville ha på postorder. Då är det ju bara att betala i affären och köra till postorderlagret och hämta sin vara. Man ska alltid fråga innan man antar att något är slut. Det är mycket möjligt att varan finns på lagret.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 967
Senast: Görel
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: Tora
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Mirre
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka