satanic

Trådstartare
vad finns det på börjes?
jag skall för första gången ta en tripp förbi där finns det mycket som inte är med i katalogen?
är det billigt?

Sv: börjes

Börjes har ganska mycket mer i affären än i katalogen.
de har även finare och dyrare märkes grejor i butiken.
sen finns det ju de billiga börjes alternativen såklart.

Dem har mer grejor i butiken än i katalogen som Inka-90 sa. :) Det finns ju allt som finns i katalogen; träns & tillbehör, sadlar & tillbehör, täcken, benskydd av olika slag, ridkläder, stövlar/skor/chaps & mycket mer. Sen har dem lite andra olika sadlar som inte finns i katalogen vet jag & kanske andra grejor med. (?) Alla grejor kanske inte har världens bästa kvalité men det ser man ju där ;)

Kram Jacquline

& förresten, det är billigt.! I alla fall dem flesta grejor (90 % :p). :D

Jag lovar, det finns så mycket mer i butiken än i katalogen och det ÄR billigt!! Shabrak finns det jättefina och lite ovanliga... Ridbyxor kan du oxå hittat billigare än i katalogen.

jag har varit på Börjes två gånger och båda gångerna har jag lyckats göra en hel del fynd på sånt som inte finns i katalogerna.

vad bra nu längtar jag ännumer..
finns det stora sorlekar också?
pållen drar xfull eller mer...
har de mycket grejer till körning?

Senast ändrad:

Jag har iaf beställt mycket fina saker till min nordsvensk därifrån, tex tömmar,grimma,huvudlag samt draglinor därifrån. Jättefina svensktillverkade saker i mjukt fint läder.

Har sett rätt många träns i X-full i alla fall & grimmor då. Dem har säkert X-full i dem flesta grejorna :) Skulle också viljat åka dit, om dem har andra schabrak i affären så :d Jag är en "schabrak-samlare" & en "träns-samlare" :love: :angel:

Kram, hoppas du hittar massa fina grejor.

ok vad bra hoppas jag hittar nåt....
skall förbi falsterbo innan så jag hoppas jag har pengar kvar...

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
519
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 254
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet

Hästrelaterat

Tillbaka