• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Appetax
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 35
  • Visningar Visningar 3 348
Sv: Borstar .

Hur förvarar ni era borstar ? (bild gärna) En häst har en plast hink och dom andra två varsinn ryktbox.

Vad har ni så borstar , syntet ? Blandat både natur & syntet.

Vad är eran favorit borste, varför (bild gärna) Har ingen.

Har ni ngr favorit färger på era bortstar eller har ni alla i en färg eller alla olika färger ? (bild gärna) Ponny stot har rosa. Hingst ungen har ljusblå och den store har lite blandat men mest blått.

Kl.

Är det någon som har en slags hyllanordning att sätta upp på väggen för sina borstar ?

Är på jakt efter en bra lösning då jag är så trött på alla hinkar med borstar i, dels så ligger de i en ordentlig oreda och den borste man ska ha eller hovkrats tex har alltid en förmåga att ligga i botten.

jag förvarar mina borstar så här.
21012640.jpg

Har olika borstar både i syntet och natur. Favoborsten är den ljustgröna som hängt med i 20 år :o Köptes på en markand för 10 kr.

Sen har jag en likadan ryktboste som någon annan i tråden visade som oxå är kanon.(ligger bakom ryktskrapan nere i vänstra hörnet.)
Jag gillar iof alla mina borstar dom är alla bra på olika vis.Någon färgkod har jag inte.

I en brun ryktbox från hööks. En rotviska är i sytetmatrial, resten är i naturmatrial då min häst blir statisk av syntetborstar och får små stötar, då går det inte att borsta henne (fullt förståligt).
Älskar min gammla ryktborest med trärygg och 100% tagel borst, den börjar bli sliten nu, har haft den i många år nu.

Jag köpte idag en sån här att ha borstarna i:
P9270028.jpg

Den är superbra, verkligen! Många små fack för alla småsaker. Jag har blandade borstar, är inte så noga med vad det är för något... Har en ryktborste från Borstiq Farm, den är nog i naturmaterial. Resten är vanliga rotviskor och annat smått och gott.

jag förvarar mina borstar så här.
21012640.jpg

Har olika borstar både i syntet och natur. Favoborsten är den ljustgröna som hängt med i 20 år :o Köptes på en markand för 10 kr.

Sen har jag en likadan ryktboste som någon annan i tråden visade som oxå är kanon.(ligger bakom ryktskrapan nere i vänstra hörnet.)
Jag gillar iof alla mina borstar dom är alla bra på olika vis.Någon färgkod har jag inte.

Precis en sån har jag köpt... Verkade toppen! Jacson om jag inte har fel och inte speciellt dyr :laugh:

Hur förvarar ni era borstar ? Jag har en varukorg och sen en såndär ryktbag med fack på sidorna och som en stålring som håller den uppe.

Vad har ni så borstar , syntet ? Jag har mest syntet. Dock en ryktborste i gethår och en handsydd rotborste, köpte jag till fölungen.

Vad är eran favorit borste, varför. Det är en väldigt gammal syntetborste. Den har format sig efter mina fingrar på sidorna och har likson trasslat ihop sig lite. Den är super!!! Grön och jätteful dock...

Har ni ngr favorit färger på era bortstar eller har ni alla i en färg eller alla olika färger ? Jag har nästan bara gröna eller naturfärgade

Hur förvarar ni era borstar ? De viktigaste har jag i en groomingbag (från hööks), tillsammans med pälsglans m.m. Ska köpa en ny bag (från Jacson tror jag) som man kan "stänga" locket på, mer praktiskt när man ska lasta in grejerna i bilen/transporten. Ja just det precis en sån som Chili visat tidigare:idea:

Vad har ni så borstar , syntet ? Blandat. Men har precis rensat ur och slängt en del, och ska inhandla ett par nya borstar. Blir då naturborstar med ergonomiska handtag

Vad är eran favorit borste, varför.

Blir nog min gamla nötta rotborste i syntet, perfekt för leriga ben m.m. Men den är jätteful, plasthandtag och neongul/lilarandig borst:eek:

Har ni ngr favorit färger på era bortstar eller har ni alla i en färg eller alla olika färger ? Alla nya borstar har trähandtag och naturborst, så de går i beige, brunt, svart... Ska byta ut alla i avvikande färg, inkl. rotborsten:D

kl

Hur förvarar ni era borstar ? I träkorgar
Vad har ni för borstar , syntet ? Endast natur
Vad är eran favorit borste, varför ? Rycktborsten alt. ansiktsborsten
Har ni ngr favorit färger på era bortstar eller har ni alla i en färg eller alla olika färger ? Tråkig färg då allt är i trä och brunt alt. creme eftersom jag bara har natur

kl

Har borstarna i en ryktlåda.
Bara naturborstar.
Ingen favorit, alla är bra.
Inga favoritfärger heller, det har jag aldrig ens tänkt på.

Hur förvarar ni era borstar ? antingen i en vanlig ryktlåda från hööks, eller i en plastpåse
Vad har ni så borstar , syntet ? endast naturborst, samt en lite hårdare i syntet om jag behöver gnugga bort typ lera
Vad är eran favorit borste, varför (bild gärna) en sån jättemjuk dammborste med tagelstrån, finns väl på hööks tror jag.
Har ni ngr favorit färger på era bortstar eller har ni alla i en färg eller alla olika färger ? (bild gärna) olika, eller ja, alla hat trärygg av olika sorter och sen olika färger på borsten.

Har 3 kundkorgar från matbutiken, hittade dem i ett gammalt förråd. Nu har bostarna legat luftigt o bra, ytterligare fördel är att allt grus o stöv trillar ner gnm korgen o ut. Lätt att hitta sakerna i korgen. Sen har jag en "tvätt-korg" m schampoo, tvål, svampar och sånt. En korg för åka "bort" som innehåller det man kan tänkas behöva ha efter tranporterat hästen.

Gillar "islänningen" en naturborst med träskaft, kommer igenom vinterpälsen bra och manen, svansen blir fin. Inte dyr alls, och håller bra.

Favvon, Piggborsten, den för att oavsett hur lerig han än är så gör den jobbet.

Har röda grejer, ser dem lätt om jag tappat dem. Men köper det som är praktiskt före färg o annat.:)

Jag köpte idag en sån här att ha borstarna i:
P9270028.jpg

Den är superbra, verkligen! Många små fack för alla småsaker. Jag har blandade borstar, är inte så noga med vad det är för något... Har en ryktborste från Borstiq Farm, den är nog i naturmaterial. Resten är vanliga rotviskor och annat smått och gott.

Precis en sån är det jag har! Suverän!

Det var inte det på min i allafall. Flärparna som sticker ut är karborre sen är det ögglor upptill. Någon rem fanns inte.
De vadderade facken i mitten är till för att kyla dryck tex.Eller värma om man vill det. Helt kanon.Har haft kaffekoppen där ett par ggr. hehe.Har även förvarat kyldamasker i dem och det har funkat bra.
Det finns flera storlekar.Dock tror jag att mark todd väskan(liknade som jacson) har axelrem.Kanske den du tittade på?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 639
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 342
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 697
Senast: __sofia__
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V