Bortlottad pengarna tillbaka?

Miagi

Trådstartare
I våras blev jag bortlottad från en tävling 2 klasser. Jag fick bortlottningskort men inga anmälningapengar tillbaka. Ska man få det.

Jag har iallafall mejlat deras tävlingssektion dem men inte fått svar.

Fick även bortlottningkort utan att ha betalt anmälningsavgift på en annan tävling (betalas på plats) så jag antar att man ska få pengarna tillbaka?

Det rör sig ändå om 250 spänn som kan göra nytta på annan tävling:smirk: .

Någon som vet?:confused:

miagi

Sv: Bortlottad pengarna tillbaka?

Japp, det ska du få. Det kan dock ta tid om du inte lämnat ett bankgiro/postgiro-nummer för åtbetalningen och de brukar dessutom ta 30-50 kr i avgift för att betala tillbaka pengar utan kontonummer. Hade du lämnat nummer och när var tävlingen i fråga? Ring och tjata, du ska ha tillbaka dina pengar.

Ja ,jag mailade alla mina uppgifter just in case. Det var tidigt i våras. :mad:

Ok då ska jag starta operation :TJATA! RINGA! TJATA!

Tack hörrni!:bump:

Något som förvånar mig är att inte klubbarna uppdaterar sig när det gäller på vilket sätt man betalar tillbaka. Eftersom de flesta i dag använder sig av internetbetalning via sitt bankkontonummer så är det ju inte många privatpersoner som har eget postgiro (jag har det inte iaf). Men det är bara ett fåtal klubbar som betalar tillbaka till bankkontonummer.

Jag kan ju bara tala för min egen klubb, men vi betalar tillbaka till tex. personkonton osv. Det tycker jag är en självklarhet.

klart du ska ha pengarna tillbaka. Va fult gjort av klubben annars. JAg har fått tillbaka pengar när jag har blivit bortlottad. Ena gången så fick jag en utbetalnings"check" eller vad man kallar det och andra gången fick jag på plats (startade en klass, men var anmäld till två).

Det är klart att du ska ha pengarna tillbaka!

för 3 veckor sen såg nogon mina mail....

Nu har jag fått pengarna. 3 st arga mail fick de även innan. inga nr till någon ansvarig på hemsidan hade de heller...

Jag blev uppringd .De var väldigt skamsna och det skulle inte inträffa igen.. de bad så hemskt mycket om ursäkt.

INga problem! Sa jag , jag är glad bara jag får pengarna tillbaka.:)

Men finnst det ingen som kollar av tk´s mailen eller?:confused:

miagi-något rikare

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 909
Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst. Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 925
Senast: Oknytt
·
Samhälle Ska prova hålla mig kort. Jag och sambon hade presentkort på ett närliggande hotell så vi bestämde oss för att boka in det hotellet... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 903
Senast: Is
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 909
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka