Borttappad mobil

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 199

pepp

Trådstartare
Idag försvann min mobil spårlöst... har testat ringa den utan resultat.
Nu ringde jag den igen, men då var den avstängd.... vad gör jag nu?!! Kan man anmäla den som stulen och få en ny? Har halebop.

Sv: Borttappad mobil

Har mailat halebop nu och för spärrning... kan man på nåt sätt få en ny mobil om man säger att den blivit stulen?

Det går ju på din hemförsäkring så det beror ju på vad den säger. Men självrisk brukar man få betala oavsett.

Tack hörrni! Halebop har spärrat den nu, och skickat iväg ett nytt simkort med samma nummer. Har mailat försäkringsbolaget ang. drulleförsäkring så får se vad dom säger.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
735
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 790
Senast: Happimess
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka