Borttappat grönt kort!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Carro83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 11 558
Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Carro83

Hejsan! Jag har tappat bort mitt gröna kort och bytt klubb, är det någon som har varit med om samma sak och som kanske vet hur man ska gå tillväga för att få ett nytt, finns det register över vilka som tagit grönt kort eller blir det att ta nytt? Hoppas det finns någon som vet =)

Sv: Borttappat grönt kort!

Jag har oxå tappat bort mitt gröna kort:( vet inte heller hur man gör då, men vill oxå gärna veta;)

Kontakta det distrikt där du tog kortet. De ställer ut ett nytt mot en mindre summa. (Det är alltid bra att kunna tala om ungefär när man tog kortet och var)

jag har också råkat slarvat bort mitt och bytt klubb.:confused:
typiskt mig. Måste man göra om provet? vore ju smidigare om man bara kunde få lösa ett nytt mot betalning, dom borde ju någon stans ha registrerat att man en gång tagit det!

Säger samma som break_a_leg.

Men jag gjorde så här:

Jag tog mitt för massa år sen och tappade sen bort det. Och har nu bytt klubb. Jag ringde bara till min nuvarande klubb och de hjälpte mig med att få ett nytt kort.Du har säkert en grönakort ansvarig i din klubb ,ring till henne/honom. Jag tror jag fick betala 50 kr för att få ett nytt.

Och nej man behöver inte göra om provet.

:) Skönt att höra att man inte behöver göra om provet igen, hoppas även det gäller mitt distrikt :rofl: Tack för alla svar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 610
Senast: Mirtai
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 569
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur