BoT frambensdamasker som åker ner...

Domino_s

Trådstartare
Har någon annan detta problem. Köpte ett par Back on Track frambensdamasker för 1,5 mån sen och hur jag än sätter dem, hur hårt jag än spänner dem åker de ner.
Min häst slår sej inte direkt så att hon själv skulle kunna få dem att kasa ner.

Jag har löst det genom att jag får linda en elastisk benlinda utanpå för att få dem att stanna.

Och eftersom jag gissar på att någon kommer fråga det så ja, jag har köpt rätt storlek. Mindre går inte om och större är för stora... Det har jag redan uteslutit...

Mvh Domino_s

Sv: BoT frambensdamasker som åker ner...

Mina bot-damasker åker också ner, och jag gjorde misstaget att köpa alla fyra på en gång. Är väldigt besviken över passformen.

Liknande trådar

Hästvård Hej på er! Idag när jag kom till stallet var hästen varm och svullen i kotan på ena bak, det fick bli att hänga tillbaka sadeln och ge...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Linnpan
·
Hästvård Hej Har sökt och sökt men hittar en tråd där folk säger en sak och en annan där folk säger tvärtom. red ett väldigt långt skrittpass på...
Svar
6
· Visningar
1 733
Senast: hillevie
·
Utrustning Någon här som har dom, köpte dom från just Back on Tracks monter på mässan i Göteborg. Dom är ju himla smidiga med kardborren och jag...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: The_grinch
·
S
Utrustning Beställde BoT kopior "bara för att testa" och fick dem idag. Men de STINKER äcklig jävla cigarettrök! Köpte 2 lindor som var mjuka men... 2
Svar
30
· Visningar
3 237
Senast: Suuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?