#%&&#&¤& BoT kopior

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Suuz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 237
Sv: #%&&#&¤& BoT kopior

Jag har orginalen, ville prova kopiorna också för att se om de verkligen fungerade =) Och för att svara på nästföljande fråga: ja, jag märkte ingen som helst skillnad mellan kopiorna och orginalen! (förutom kvalitén, ej effekt).

I mitt tyckte tycker jag det är synd att det inte var ett företag, jag hade beställt mer! Men att betala moms till en människa som inte ska ha det är lurendrejeri, och det vill inte jag har någon del av.

Inget nytt har kommit upp?

*nyfiken i en strut*

Har köpt av dom och tyckt att paddarna är lätta att linda med och att de verkar ha bra effekt. Beställde en gång och fick paddarna redan innan jag betalade då jag skrev att det var en födelsedagspresent som jag skulle ge strax därefter! Fler som verkligen testat paddarna och lindorna? Verkade ju seriöst på förpackning och hemsida men man vill ju inte köpa från oseriösa...

produkterna kan ju vara bra trots att "företaget" driver med svindel...

Det är inte så att det är baserat i utlandet då?? Eftersom man kan få sidan på engelska...

Ingen aning.. Men hon som jag mailade med var iaf svensk.
Visst, funkar grejerna och priset är bra så är man ju nöjd!
Även om det kanske inte känns så bra att stödja något företag som inte kanske betalar allt dom ska osv

Jag handlade därifrån, hade inga problem alls vad jag vill minnas. Dock var det nåt år sedan.

skatteverket har inget företag som heter sådär på det org-nummret!

Fast det är ofta företag heter ett namn och kallar sig ett annat... Tex när man skall betala fakutror så har de ett annat namn än vad det står på fakturan... Eller när företag går i konkurs så står det ett namn i kungörelsen i tidningen och ett annat namn de är kända för... Så bara för att det inte heter så som det står på fakturan kan det ju vara samma företag det handlar om...

Men då borde väl skatteverket ha sagt att vi har ett företag som heter "blabala" på det numret och förklarat att det inte alltid heter det som som de heter på hemsidor osv.
det kan ju inte finnas 2 företag med samma org. nummer..
och jag tycker ändå att fördet mesta så heter de ganska lika på faktura som i verkligheten..

Jag talade med Skatteverket och org-nummret tillhörde någon helt annan person.... I en annan del av landet.... Som dessutom inte använde sitt nummer längre (företaget var stängt).

Eftersom det inte FINNS något företag som heter Equisport i deras register, på något org-nummer kunde heller inte kräva skatt. Vilket de har gjort. Ett företag finns alltid registrerat, det är relativt enkelt att hitta information. När t.o.m Skatteverket inte hittade informationen blev det mycket skumt...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka