BoT Riddamasker

Bison

Trådstartare
Vad är era erfarenheter?
Hur är de i storleken? Har en häst med rejäla ben.
Passform, hållbarhet?

Sv: BoT Riddamasker

Heisann : )

Jeg kjøpte BoT`s beinbelegg og leverte de igjen etter å ha prøvd de på hesten min.
De var ikke gode i passformen. Husker ikke akkurat hva det var, om de var lange eller om de klemte, da det er nesten ett år siden ...

Hållbarhetsmessig vet jeg dermed inte. Vil gjerne høre andres erfaringer også : )

Jeg ble ihvertfall skuffet da jeg hadde siklet på disse lenge : )

Lykke til!

Jag gillade inte passformen så jag sålde mina. Är van vid Proffessional Choice så jag har blivit kräsen.

Hade Medium till min förra häst (hon hade stor cob/liten full annars). De var lite för "breda" för henne, men lagom i höjden. Tror att storleken mindre hade blivit för låga speciellt bak.
De har hållt bra! Blir fräscha efter tvätt i maskinen.

Liknande trådar

Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 043
Senast: Sassy
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 939
Senast: Görel
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: EZMK
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka