Olympus

Trådstartare
Är väldigt inne på att köpa BoT paddarna med karborre, men undrar vilken storlek man ska ha. 40x40 eller 40x45? Liten häst, fullblodstyp.

Sen undrar jag lite vilket pris som är bra, 698:- har jag hittat dom för (nedsatt pris) är det ett bra pris?

Sv: BoT

Jag har faktiskt stl. ponny till min, jag mätte mellan kronranden och början på kotan och upp till knät och det var 28 cm, så ponny 35x40 cm köpte jag och de passar bra.

Jag tycker det är ett bra pris, jag gav 700 kr för mina om jag inte minns fel.

jag hade tagit 40 x 40 = cob modellen.

ja de är ett bra pris.. tror de är 795kr som är satt som rek. utpris från back on track

Tack för snabba svar :D
Cobmodellen är jag inne på. Men kommer nog inte bli att jag beställer från den sidan jag hade kollat på, blev nästan 100 kr i frakt med så då var dom ju uppe på strax under 800 iafa. Ska kolla på min lokala ridsportsbutik imon, där har jag iafa 50 kr rabatt :p

Jag tycker det låter bra!

Ursäkta lite stöld av tråd..men de här korta ryggvärmarna på 1x1 m kan man på något sätt använda dessa till länden också, hur sätter man fast dem då?

eftersom de har ett kardborre fast i ryggvärmaren skulle jag kunna tänka mig att om du tar ett täcke och dyr fast kardborre längst ryggraden men längre bak över länd och rumpa så får du ju den längre bak och den sitter fortfarande på plats.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka