JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Svenska Ridsportförbundets Disciplinnämnd har stängt av en svensk ryttare från tävlande i sex månader. Detta efter att ryttaren deltagit...
Hästnyheter
En mamma och hennes dotter höll på i 50 minuter med att lasta en ponny på en tävlingsplats. De använde både grimskaft och spö som de...
Hästnyheter
Från och med nästa år ska Svenska Ridsportförbundet inte längre ha några rankningslistor för barn som tävlar. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Var västen på under ritten eller inte? Händelsen vid en ponnytävling förra året har resulterat i tre anmälningar till Disciplinnämnden...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag har jag gjort något nytt, nämligen hälsat på hos en granne.
Grannen i fråga är en väldigt gammal tant som har en liten chihuhua...
Red_Chili
4 minuter sedan
Svar: 1 212
Visningar: 72 232
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag vet att du har björnkoll på det mesta. Men påminner bara - att det inte är tillåtet med lösa hundar i skogen under den här årstiden...
tanten
17 minuter sedan
Svar: 839
Visningar: 59 492
Hund
Stärka 3 åring
Träning Min häst är ju snäll och mild, så det är skönt! Och han älskar människor. Men nej, det är inte optimalt kanske att han är så ohanterad...
Hippocampus
2 minuter sedan
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård När min häst hade ringorm kliade han sig inte, det gjorde inte hans hagkompis heller.
parellikusken
37 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 59
Vård
Bildtråd
Gnägg Under dagens långpromenad mötte vi en kvinna som hade en hund av samma ras som mig, så vi stod och pratade lite. Sen utbrast hon ”det...
Emuliiaa
40 minuter sedan