Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Botkyrka och Trossnäs har båda en debutant samma helg så vilken ska man välja? Jag har ungefär lika långt till båda ställena. Singla slant är kanske lösningen?
Jag hann faktiskt med att anmäla till Botkyrka . Fast man kan ju alltid ändra sig menar jag . Med tanke på hur populärt Botkyrka verkar vara så ska jag nog rida där, flyta med strömmen liksom
Banan både ute på hagmarker, uppför och nerför och skogsslingor men den är inte jättestor. Trevlig bana och de har ett nytt vattenhinder från förra året om jag inte minns fel. Hoppningen brukar ridas på gräsbanan som är fin men sluttar lite och lätt blir ganska blöt om det regnat en del. Bra tävlingsplats med nära till allt. Framridningen till dressyren är inte heller helt plan men det brukar inte vara några problem för fälttävlansryttare.
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...