Botox mot hängande ögonlock?

Alltså jag gör ju botox av estetiska skäl, väljer ett område och jag väljer alltid panna plus kråksparkar. Varannan gång typ väljer jag "argrynkan". Men de tar numera väldigt lite i pannan

Om man bara gör pannan och inte arga rynkan så kan pannan bli väldigt tung, av vad min behandlare säger i alla fall, så blev bara lite förvånad att man bara gör pannan trots tunga ögonlock. :)
 
Jag gör ”arga rynkan” pannan och numera kråksparkarna med jämna mellanrum, min sjuksköterska får vara superpetig när hon behandlar pannan på mig eftersom jag har ”mkt hud” och lätt får antingen galna superhöga botoxbryn eller hängande ögonlock.. Men ögonlocken har fått ett rejält lyft utav att behandla kråksparkarna samtidigt som pannan rynkan, stor skillnad! Ansiktet får ett mkt yngre utseende, sen sätter jag även botox för migrän och det gör stor skillnad.
 
Om man bara gör pannan och inte arga rynkan så kan pannan bli väldigt tung, av vad min behandlare säger i alla fall, så blev bara lite förvånad att man bara gör pannan trots tunga ögonlock. :)
Jag har inte tunga ögonlock, tvärtom hyfsat öppna sådana naturligt. Det är botoxen som tynger ner ögonbrynen första veckorna efter behandling.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 020
Senast: nullo-modo
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 335
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är NU jag ska passa på att njuta extra mycket! Jag har alltid hävdat att tiden efter man har sagt upp sig och innan man börjat på...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 730
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp