Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har kikat runt lite på nätet, Exklusiv har ju snygga till exempel... Ni som har en boxgardin därifrån, är ni nöjda? Jag skulle vilja ha en med någon slags fickor/förvaring och så brodyr på också, förstås...
jag har en jättegammal. typ från HJ's tror jag, finns dom ens längre? den e helt okej. men hade tänkt köpa nya, kanske blir i scandinavium!
min syster har en från exklusiv, vet inte om det finns olika strl men den hon har med fickor å grejer e ju meega.. men de e ju bra pris på dom!
equiline har fina. anna scarpati och RG oxå men dom kostar ju mer oxå..
Tackar, HG & Equilines gardiner har jag inte riktigt koll på, däremot har jag sett en galet snygg från Dyón... Som du säger, kostar ju därefter också...
Får hålla mig till Strömsholm tror jag nästan, där kanske man kan kolla. Exklusiv brukar komma dit väl?
Jag har en jätte gammal från Hööks. En av få produkter som de gjort som faktiskt fallit mig på läppen. Inte ful och inte snygg men billig och praktisk.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Brukar tänka att dun för gulbrun och annat är ett gammalt sätt att säga det på, innan vi hade gentester mm. Men även de håller på att gå...