C
Cocos
Det var ett tag sedan och nu börjar tankarna på hund ploppa upp igen. Sonen är snart ett år gammal och till sin mammas förtjusning verkar han ha fått mitt djurhjärta! Senast vi var hos sonens morfar och katten kom fram för att kolla in grabben, dvs nosa lite här och där, så la sonen huvudet/kinden mot kisen och kelade. Rörde inte kisen med händerna alls, bara gosade kind mot päls. Och han älskar hundar! Klappar jättefint, bara han kommer åt.
Jaja, nu är det ju inte tänkt att det är sonen som ska ha hund, utan lilla mamma. Och pappa med såklart, men det är främst mitt intresse.
Och favoritras nr 1 är såklart Boxer!
Sambon har haft en tidigare och älskar såklart rasen, men ställer sig tveksam pga, som han säger, alla sjukdomarna i rasen. Så frågan är ju: var hittar man rätt/bäst uppfödare att köpa valp av?
Vi har på inga sätt bråttom, valpköpet är inte tänkt att ske inom det snaraste. Tvärtom vill vi ta god tid på oss.
Jaja, nu är det ju inte tänkt att det är sonen som ska ha hund, utan lilla mamma. Och pappa med såklart, men det är främst mitt intresse.
Och favoritras nr 1 är såklart Boxer!
Vi har på inga sätt bråttom, valpköpet är inte tänkt att ske inom det snaraste. Tvärtom vill vi ta god tid på oss.