Itzyditzy

Trådstartare
Min häst gillar inte alls andra hästar när han står i sin box. Har flyttat runt honom en hel del i stallet för att han ska få stå själv. Nu gör han det men det finns en uppbindningaplats precis intill. Skulle vilja skärma av så han inte ser.

Har ni tips på vad man kan använda? Har kollat på boxgardiner men dom är så himla långa och skulle behöva köpa två stycken isåfall. Väggen är ca 2 meter lång Och gallret är ca 70cm.

Vill ju att det ska se lite snyggt ut också!
 
Min häst gillar inte alls andra hästar när han står i sin box. Har flyttat runt honom en hel del i stallet för att han ska få stå själv. Nu gör han det men det finns en uppbindningaplats precis intill. Skulle vilja skärma av så han inte ser.

Har ni tips på vad man kan använda? Har kollat på boxgardiner men dom är så himla långa och skulle behöva köpa två stycken isåfall. Väggen är ca 2 meter lång Och gallret är ca 70cm.

Vill ju att det ska se lite snyggt ut också!
Markistyg hade vi uppsatt mellan två hästar som inte tålde varandra.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
857
Senast: a1agnlju
·
Svar
0
· Visningar
574
Senast: Lexa
·
Foder & Strö Skåne drabbas av ihållande minusgrader och som gårdsägare med småbarn är fruset vatten inte välkommet... Jag har ett kallstall så just...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: animalasia
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp