• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fjording90
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 423
F

fjording90

är det någon som vet någon stans man kan köpa typ boxgardin som man kan ha saker som sporrar, borstar mm i? skulle vilja ha en sådan.//anna

Sv: boxgardin

jag hittade en på hööks, den gamla modellen som inte finns med i katalogen längre, den är stor med stora bra fickor, är väldigt nöjd. Ring ditt närmaste varuhus o kolla om det finns ngn kvar :)

Exclusive säljer. Får dock inte ordning på hemsidan, får återkomma om detta. Företaget ligger i Borås annars.

Senast ändrad:

http://shop.sjohagen.com/
Kolla under tävlingsväska eller boxgardin, fattar faktiskt inte skillnaden. De har olika färger att välja mellan. Har köpt andra grejor från dem och varit jättenöjd, men hemsidan är lite svårtydd och inte helt uppdaterad :angel:

Senast ändrad:

Tja, när man stavar som en kratta så är det inte konstigt att man inte hittar dom :o :angel:
Thanx!!

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 744
Senast: Edla
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
753
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 245
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka