Boxskylltar

Nikki o Fabian

Trådstartare
Vad har ni för namnskylltar till era hästar på boxdörren? Vart har ni köppt den? O hur mycket fick ni ge?
Visa gärna bilder på skylltarna.

Sv: Boxskylltar

Just nu har jag bara en hemmagjord i trä, som jag gjorde i slöjden i sjuan haha.

Har tänkt beställa en från www.supergarfik.se de kostar 265 kronor och är lite finare än de här vanliga man brukar ha.
Kolla där :)

Jag har den guldfärgade från hööks, det är super snygg:love:

P0322_131830.jpg

sån här har min bebis:love: tror den kostade runt 2-300 och är köpt via nån internetsajt:angel: *minne som en guldfisk*

En sån här har jag ...
882396.jpg

Sambon som gjort den, så fick dne gratis =)

Jag håller på att "tillverka" en skylt.
Har köpt en färdig utsnickard på en hobby affär.
Sen köpte jag bokstäver i trä som jag ska limma fast på skylten (det ska bara stå hästens namn)
Har svampmålat" skylten, och målat bokstäverna med en pensel.
Allt är i guld, men det blir skiftningar i färgen eftersom jag har målat på olika sätt
Har inte limmat fast bokstäverna än, men när jag gjort det ska jag se om jag kan fixa en bild :)

fossig skrev:
Jag håller på att "tillverka" en skylt.
Har köpt en färdig utsnickard på en hobby affär.
Sen köpte jag bokstäver i trä som jag ska limma fast på skylten (det ska bara stå hästens namn)
Har svampmålat" skylten, och målat bokstäverna med en pensel.
Allt är i guld, men det blir skiftningar i färgen eftersom jag har målat på olika sätt
Har inte limmat fast bokstäverna än, men när jag gjort det ska jag se om jag kan fixa en bild :)
Ja det måste du göra, låter som att den blir jättefin! :)

Jag gjorde boxskyltar åt en kompis i julklapp. Två ark ngt mindre än A4. Med bilder på hästen i bakgrunden, typ som ett kollage. Plastade in med riktig sån här smältplast, tål vatten och allt möjligt och är hård.

Ett ark med stamtavla, ett med plats för att skriva täckesinfo med borttagbar OH-penna så att man kan ändra efter väder/årstid/täckesinköp + skriva dit tillfälliga meddelanden! :idea:

Hon blev jätteglad :D :D

Min kompis göra boxskyltar. Eftersom men inte får göra reklam här har jag för mig så om ni vill veta mer om hennes hemsida så PM:a mig.:banana: :bump:

Jag hade en träskylt som jag gjort i slöjden till förra pållen. När jag köpte Lidos så hade vi tyvärr ingen slöjd i skolan längre, så det fick bli en hemmagjord. Designad i Word (:o ) och sen laminerad i plast. Enkel att hålla ren, iaf..!

922405.jpg

Beställde från www.boxskyltar.se, för några månader sedan. Hon hade hemskt lång kö med beställningar, jag skulle få dem nu i november har jag för mig men jag vet inte om det blir så.

Har glömt vilka jag beställde så det blir en överraskning.. :o :rofl:

Hästar kommer och gâr...har använt den mall man kunde ta frân Remont(numera Hippson), det har varit lämpligt. Min bästa skulle naturligtvis ha riktigt fin....köpte en blâ med guldtext,tyvärr blev den sabbad nästan omgâende

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 061
Senast: Roheryn
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 401
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka