Boxskyltar!

Sv: Boxskyltar!

Får man fråga vart du köpt den? Jag har sånna till alla mina hästar fast med guldtext! De är underbart stilrena och fina!

Här e 2 av mina 4 skyltar. har samma modell på alla. tycker dom e stil rena och fina

18304692.jpg

21550354.jpg

Sån har jag till förra pållen, dom två nya ska få likadana. Det är en kompis som gör dom :)

Haha, min (inte min längre) är liten och svart, särskilt manligt är han inte :D

hur har du gjort namntavlorna? skrivit ut på datan och laminerat?

*funderat lite på att göra såna...*

Skitsnygga var de verkligen!

Senast ändrad:

Gjorde dom i ps och sedan skrivit ut och laminerat.
Rätt kul och billigt så klart. Så man kan göra om dom när man tröttnat eller om dom råkar gå sönder.

21631645.jpg

Ingen helbild men den är fyrkantig med "in"rundade hörn:laugh: Om ni förstår vad jag menar;)

KL

Finns det nånstans på nätet man kan hitta mallar för olika bokstavsstilar?
Alltså såna man kan rita av?

Såna här har vi i vårat stall! Väldigt snyggt och enhetligt och det blir aldrig problem med att släppa in hästar i fel box eller ge foder till fel häst. :)
De är laminerade, så man kan skriva på dem med whiteboardpenna!

knapp
Måste nästan ta kort på min också! tyvärr sitter den inte uppe på boxen än.. Men stallägaren lovade att jag skulle få ha den, så mamma ska komma på nått sätt att sätta fast den i gallret så man inte behöver skruva fast den!!
Älskar den, den är så fin! :love:
Får ta kort till helgen.. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
615
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
239
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 282
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur