Boxskyltar!

Sv: Boxskyltar!

Kan man beställa en sån tavla utan text med bara hästmotiv?

betalade 650:- det tog fyra veckor tror jag.

EQL >> Ja det kan man säkert, maila o fråga.

Min kompis beställde en blyertsteckning av henn, men hon blev inte alls nöjd. Hästen är en fjording, vars främsta kännetäcken är den långa tjocka pannluggen, men på teckningen var luggen jättekort! hon fick skicka tillbaka bilden, så fixade hon det dock.. Funderar på en sån till min häst oxå, namnskyltarna är ju fina!

6382320.jpg

d är en kompis som har gjort den :p

me love it:love:

oj va fin! vem har gjort den? Det var ju jättelikt claudia ju=)

Syns väl inte så väl kanske. Det är en vit plåtskylt med svart text. Rätt enkel modell.
12394682.jpg

Skulle aldrig köpa en sån där till pållen. För pengarna skulle vara bortkastade, för han skulle bara äta upp den xD

Min pålle går lös in och ut ur stallet och så :p Så efter ett tag skulle nog kanterna vare bortgnagna :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
615
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
239
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 282
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka