Malin_89

Trådstartare
Är det nån som har provat de?
Är de sköna att rida i?

Funderar på att skaffa en :idea: så då tänkte jag höra efter lite om vad ni tycker om dem.

Tacksam för svar :D

Sv: BR sadlar

alice här på buke har en, hon är själaglad över sin!! Får se om hon hittar hit och kan upplysa dig lite mer om den!

Sv: BR sadlar

alice här på buke har en, hon är själaglad över sin!! Får se om hon hittar hit och kan upplysa dig lite mer om den!

Japp! ;)

Har en och den släpper jag inte ifrån mig i första taget! Den är helt underbar att rida i; Lagom flat, mjuk, lagom stora stöd, breda bossor med bred kanal och ett bra läder! :love: Jag är mycket nöjd med kvalitéten på lädret och sadeln överlag! Har haft den i 1,5 år och den blir bara bättre och bättre. Rekommenderas varmt!!!

Har även köpt en hoppgjord i samma märke och den har samma underbara kvalitét på läder och hantverk. Kommer att köpa även träns och förbygel i samma märke. Man får mycket för pengarna!!!

//Alice

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 064
Senast: tomte
·
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
609
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 552
Senast: Idaw83
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
524
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka