BR schabrak

Sv: BR schabrak

om jag kommer ihåg kan jag mäta åt dig i morgon kväll när jag är i stallet

ja det vore kanon! :)

här var det blandade svar... :p någon chans att du har cob stl, sorbe?
equiline har jag ju och dom tycker jag är stora.

bison; enorm är vad jag är ute efter haha. min sadel är ganska lång och har dessutom låånga kåpor..

då tror jag full blir bra.
Men ska du beställa, var nog med att säga till att du vill ha full, de flesta har cob fast det står full på sidan eftersom de är mer normala. Rörigt :p

Jag upplever också att mitt är större än normalt.

Pm:a så kan du få en bild om du vill. Finns på bild i en annons, men jag vet inte om det är ok att länka här. Det tolkas nog som reklam fastän det inte är schabraket som är till salu;)

hm du menar att om jag väljer full så får jag cob ändå om jag inte säger till? :p tänkte beställa från h*stbiten.

nu glömde jag bort :( att mäte dem. De sista två jag beställde:
var från hästbiten Super bra service :P

jag upplever dem som ngt stora i storleken, spceillt då även de allround schabrak som jag har kan jag ha på dressyrsadel utan problem.

okej! det finns att välja: ponny allr, full allr, full dressyr... är ponny det samma som cob tro..?

havregryn; det låter ju bra.:) brukar dom har alla färger i lager?

jag har beställt från den sidan i full och det står full på tvättlappen på schabraket.
jag tycker det är stort! men då har jag ju även en ponny så eg är ju alla fullschabrak stora på honom:p

ser ut så här, han bär upp det ganska bra ändå först trodde jag inte att jag skulle kunna ha det när jag packade upp det ur påsen :o:D

P6190079.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 442
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka