• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Carisma72
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 884
C

Carisma72

Jag letar efter någon bra bok som jag kan ge min systerdotter i julklapp. Hon har sedan nåt år börjat träna och även tävla i fälttävlan, kan någon här i detta forum hjälpa mej. Jag är inte så hemma i denna katrgori då jag mest "promenadrider" på ett varmblod:crazy:

Sv: Bra bok

Finns det ingen av er som sysslar med fälttävlan som har någon bok att rekomendera?:confused: :eek:

Sv: Bra bok

Heinz von Opels bok "fälttävlan" tycker jag är jättebra och den kan man ha glädje av länge (vare sig man är nybörjare eller ej) :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: MiniLi
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: alazzi
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka