Bra boots som håller???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ibiza05
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 761
I

ibiza05

Någon som har tips om vilka boots som håller för broddtramp??? Min häst har börjat trampa på sig ganska ofta och därför ska jag köpa boots till henne. Gärna boots som ej är hela, tycker dom är jobbiga att få på med broddarna i.
Tacksam för svar :)

Sv: Bra boots som håller???

Jag använder boots från hansbo. Dubbla hela kardborrelås. Köper dom på E*O.

har 2 par från ho*ze och är jätte nöjd. har fått skav tidigare av boots, men inte av dom och inga tramp genom!

min häst har boots året om ALLTID i hagen och han springer mycket. Har trasat sönder 1 par i v tills jag bytte till event bootsen med väv kommer från Hansbo de håller åtminstonde ett par månader. Kostar ca 180:-

Horze bootsen är super bra, snäppet vassare är eskadrons boots. neoprenbootsen allstå.

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 457
Senast: Kristall10
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Marvin
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Shixle
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka