Bra bröstsele till minishettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 679
F

Fjunet

Någon som vet någon bra bröstsele till minishettis? Baksele och draglinor ska helst ingå. Hur är Hööks bröstsele?

Sv: Bra bröstsele till minishettis

jag har den från hööks till min ena shettis. den är faktiskt väldigt bra. jättefint mjukt läder. den är ca 1,5 år gammal men ser fortfarande ny ut trots att den är använd.
kanonsele till det priset. jag hade väntat mig sämre!!
det som är mindre bra är att det inte finns baksele eller draglinor till. jag håller på och sparar till en ordentlig sele. någon som har tips på en bra i mini eller shetlands stl?

Men det låter ju ganska lovande! Baksele och draglinor man man ju köpa till. Men finns det någonstans att sätta fast dem på selen? :S

Tack för tipset! Någon som testat Shettisshopens selar? Kvalité? Kan man ta av skygglapparna?

Jag tycker du ska köpa shettisshoppens modell hellre än hööks! Ligger bättre på hästen. Börjes sele har jag bara hört gott om. Jag har tärnsjös ponnysele och den är jättebra...Skygglapparna går nog inte att ta bort. Använd/skaffa ett vanligt träns om du inte vill ha dom istället eller träna in hästen med skygglappar!

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·
Utrustning Dessa säljs på Hööks. Är det någon som vet om dubbarna är i metall eller om de är gjutna i sulas gummi?
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Nebraska
·
Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka