Bra djurtrimmer, tips?

Stinaelin

Trådstartare
Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen.

Trimmern får gärna även funka för hundtassar också.

En liten, tyst och sladdlös trimmer önskas. Har ni några bra tips?
 
Har samma bekymmer och ser fran emot tipsen
En avrådan - Biltemas billigaste är värdelös på mjuk päls.

Jag har översvämmats av fb-reklam för fuzzytails. Vore intressant att höra om nån testat den trimmern.
 
Senast ändrad:
Jag beställde den från Fuzzytails efter massa reklam på FB.

Den kom i måndags, typ 14 dagars leveranstid. Har inte testat alla skär, bara det minsta till tassarna. Funkade toppen.
 
Jag har jobbat på en hel hög olika kliniker och alla har den. Det säger ju något. :)
Hrm. Nu har jag googlat och just ISIS verkar inte lätt att få tag på? Scandivet har den men jag är inte företagare.
Hittar den som heter ExactavGT416 - även den från Aesculap. Till ungefär samma pris som Isis hos scandivet.
Är den jämförbar?
 
Jag beställde den från Fuzzytails efter massa reklam på FB.

Den kom i måndags, typ 14 dagars leveranstid. Har inte testat alla skär, bara det minsta till tassarna. Funkade toppen.
Jag såg filmen när de klipper mellan trampdynorna. Är det så enkelt som det ser ut? 🙈 jag krånglar massor med sax nu
 
Jag såg filmen när de klipper mellan trampdynorna. Är det så enkelt som det ser ut? 🙈 jag krånglar massor med sax nu
Det var så enkelt, jag har liten hund, små tassar, dvärgschnauzer, jag har också hållt på med sax 😁 Nu var det en dröm att fixa håret mellan trampdynorna 👍
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Stinaelin
·
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 813
Senast: Tajger
·
Mat Någon som har tips om en bra helglunch runt Borås? Är en söndag och vi åker förbi Borgstena mot Borås längs väg 183 och sen väg 42...
Svar
1
· Visningar
198
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp