Bra dragbilar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ardnas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 5 229
Sv: Bra dragbilar?

Vad har dom tänkt ändra på då??
Har inte tillgång till den tidningen.

Sv: Bra dragbilar?

zazzarazz skrev:
Så jag har en fråga som rör denna tråd men ur en annan vinkel... När man "bara" har B-kort, vilken bil är bäst att dra med? Jag har en stor häst som måste åka boggi, vad skulle ni köra med? Vad är bäst fram- eller bakhjulsdriven?

Jag önskar mej en Honda cr-v!!!
Drift på 4 hjul, och om jag inte är alldeles ute och seglar, får jag dra 1500 med mitt B-kort.
Just nu har vi en 945:a som jag gillar som dragbil, har aldrig blivit stående, men de var nära i snömoddden en gång.
Om vi bara får "tummen ur" ska vi väl börja försöka sälja vår volvo, den är i toppskick, så jag räknar med att den är lättsåld:o

* Jenny *

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 077
Senast: tara
·
Utrustning Går i tankarna att köpa en ny bil samt en transport, bilen är dock prio ett då jag har tillgång till att låna transport. Det jag söker...
Svar
11
· Visningar
898
Senast: lillan222
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Windy
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 293
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka