Bra hårfön

Mirre

Trådstartare
Min gamla kära trotjänare börjar ge upp, den blir varmare än den ska vara och jag får nog inse att det är dags för en ny. Har ändå haft den i många år. Men vilken ska jag ha? Behöver tips på vilka som är bra och inte tokdyra
 
En Babyliss ska du ha! Finns många modeller i olika prisklass men för ca 400 kr får du en bra.
Hade en Babyliss först i många år och då den pajade köpte jag en Remigton - ren katastrof. Nu har jag Babyliss igen och tänker aldrig byta märke!
 

Liknande trådar

Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
262
Senast: Mabuse
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
938
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 941
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
819
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp