Bra kattbok till en yngre tjej ??

TheWickedWitch

Trådstartare
Min syster fyller snart år och ska då få en katt, och jag hade tänkt köpa en kattbok åt henne i födelsedagspresent (halleluja ! då var det löst :bump:) men det finns ju så många, och det är så svårt att veta om de är bra för en lite yngre läsare, Okej, hon fyller 10 men den får ju ändå inte vara hur avancerad som helst !

Tack på förhand :bow:
 
Det ska väl gärna vara en bok med en massa olika kattraser i, sånt tycker ju även jag som är "vuxen" är skitroligt att sitta å kika i emellanåt :) vi har en jättebra kattbok hemma, ska kolla vad den heter, för den är bra å lärorik :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 098
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 837
Senast: Snowball
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp