Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I princip all mat man gör kan barn äta, beroende på vilken ålder de är i. Sedan kan man ju dra ner på kryddningen om man brukar äta superkryddigt och barnen aldrig gjort det, men det är bara att testa sig fram, om barnen inte är så stora att de kan berätta vad de tycker om.
Sedan är jag en sucker för hemmagjord mat, dvs körbullar från köttfärs och liknande. Nyttigare än sådant man köper färdigt också.![]()
Ja, det verkar lite onödigt att laga speciell mat bara för att det är till för barn? De kan väl äta det du skulle laga till dig själv?
Min kompis o jag brukar i princip äta 1 gång per dag, lunchen, så maten vi lagar till middag blir väl mest till barnen. Lite enklare.
Vi hade noll idéer och ni här på buke brukar veta rätt så mycket![]()
Jaha, då är jag med, lagar man inte mat annars blir det ju svårt.
Men hur gamla är barnen, har de egna förslag på vad de brukar äta?
Annars kan man fundera ut lite basvaror, som lax, kassler, svamp, annan fisk, kött etc och gå in på receptsidor och läsa, finns lite olika förslag. Det viktigaste är ju att variera mat, så att det inte blir samma hela tiden.![]()
Min kompis o jag brukar i princip äta 1 gång per dag, lunchen, så maten vi lagar till middag blir väl mest till barnen. Lite enklare.
Vi hade noll idéer och ni här på buke brukar veta rätt så mycket![]()