Bra och dåligt

Helgen blev jobbigare än jag någonsin kunde tro. Man skulle säga jag gjorde saker jag kanske inte hade gjort om jag mått bra.
Det tvingade fram beslut, men kanske var det ganska bra i slutändan.
Saker kom fram i dagsljuset som försökts hållas hemliga, men ljuger man och smyger får man räkna med att det kan komma och bita en i röven :devil:
Kunde skött det snyggare men ångrar inget.
Ångesten är tillbaka på normalnivå igen men har fortfarande ingen aptit.Får se det som lite ofrivillig fasta :p
Kan ha och göra med att ADHDn går på högvarv. Den tar gärna över när jag får sån ångest som jag hade i helgen. Tack gode gud för vänner som ställer upp och är amatörterapeuter och håller en ovanför vattenytan hjälpligt :heart

1675669880363.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: kma
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva om två saker idag. Det första är om hur det går nu och lite om hur det kommer bli och ja allt sånt. Och sen det andra...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 223
Senast: sorbifolia
·
L
  • Artikel
Dagbok Vet att det här kommer låta taskigt att jag skriver om en person och att man inte ska det. Men jag MÅSTE skriva av mig om det! Och det...
Svar
15
· Visningar
1 656
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp