Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej min häst är väldigt stel eller tungriden(svårt att förklara) speciellt i det ena varvet och i galopperna. Så om någon vet någon bra övning som mjukar upp eller något så
Svårt att säga utan att närmare se vad problemet är, men håller med ovanstående. OM det är på banan - hur fungerar det ute - vissa hästar blir ju lite "less" på banan. Då kan man få utnyttja terrängen för att få till bjudningen - alternativt träna de moment som kräver lite mer framåtbjudning ute. Exempelvis: Så explosiva galoppfattningar som min travtant kan få till i (specifik) uppförsbacke utomhus når vi inte på ridbanan - men de har även förbättrats där sedan vi började träna på detta sätt.
Trädgård & Växter Hittills har jag enbart hört om att den hittats på försäljningsställena i krukor. Har det gjorts fynd i natur och trädgård? Förutom då...
Hästmänniskan Så är det, det är hopplöst svårt att få bort. Min häst gick med skabbhäst som bästa vän i flera år och han fick trots det aldrig några...