Bra pälsglans?

Septicemia

Trådstartare
Vet inte om det här är rätt ställe, men annars ber jag moderator förflytta tråden.

Vilken pälsglans är bäst att använda för trassliga svansar och som inte torkar ut?
Jag är lite moständare till pälsglans men tycker att det är perfekt att reda ut svansen med.
Finns det någon som är bättre, sämre eller håller längre??

Sv: Bra pälsglans?

Jag har Foxfire.

men jag tyckder pälsglansen dom sålde på LIDL nu (endast 35 kr!) var minst lika bra.

det absolut bästa (tycker jag) är Veredus Super Sheen, helt oslagbart och luktar jättegott!

Matolja att reda ut svansen med måste nog vara bäst. Inte minst för plånboken och för naturen.

Hälsning Maja

Foxfire. Den oranga på Börjes är det iaf. Tror det är foxfire?
Enda dugliga jag testat!

HannaZ skrev:
Canter, Mane and tail conditioner

ett engelskt märke, brukar köpa den på eko:-
Helt outstanding :love:

Bild finns på den här sidan
http://home.swipnet.se/carinashastshop/tillskott.htm

Använder jag med!! Helt OK!!

Använder därimot absolut inte Foxfire!
Min fd häst fick världens utslag i hela svansroten och vart helt mjuk och geggig, såg inte alls fint ut. Fast det var ju ett tag sen, kanske har blivit bättre nu??

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 707
Senast: Liten
·
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 900
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 334
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V