Bukefalos 28 år!

Bra presenter?

Sv: Bra presenter?

Jag vet bara vad jag absolut inte vill ge bort, Mjukisdjur. Det har vi fått i massor och de ligger bara och samlar damm.

Men kläder är alltid välkommet, men gärna lite större storlekar typ 62-68. För de flesta ger så smått i början.

Annars är presentkort på fotmassage, med tillhörande barnpassning, väldigt trevligt.

Tyckte alla gav i strl 62. Det är faktiskt roligt att få lite som de kan ha på sig på en gång också.
 
Sv: Bra presenter?

*kl*

Till er som föreslagit mat - hur mkt mat vill man ha? :) Det är en kul present också eftersom det är roligt att laga åt andra, så det förslaget tackar jag för!

Hur mycket plats finns de i frysen :angel:

Tänk på att inte krydda för stark, hellre för lite än för mycket, var försiktig med lök och använd gärna laktosfritt.

Min mamma gjorde en herregösses lasange, var nog 15 portioner eller nått :bow:
 
Sv: Bra presenter?

Om personen vill ha mat kan jag nog få med mig matlagningshjälp av andra personer också, så att vi kan bistå med en bra matstart. ;) Så att göra mkt mat kommer nog inte bli ett större problem...

Lasagne är ju ett bra förslag, lättpackat i frysen också!
 
Sv: Bra presenter?

Fikabröd har ju varit uppe. Det är också en riktigt bra present. Jag minns när mina föddes och varenda en bekant, vän och släkting kom de första veckorna för att beskåda underverken. Givetvis stannade de på fika också. Det blev mycket köpesbröd innan alla besök var avklarade. Tänk om någon haft vett att ta termos och bullar med sig, vad trevligt det hade varit. Tyvärr blev besöken jobbiga till slut eftersom man förväntades stå för fikat. Det är inte roligt att känna så när man själv bara vill njuta av bebisen och vias upp den för världen.
 

Liknande trådar

Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 123
Senast: Voeux
·
Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 685
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp