Bra program för att göra hemsida

kolblakkur

Trådstartare
Tänkte göra en hemsida :)
Vilket program kan ni rekommendera?

Jag har tidigare använt Frontpage, men det verkar ha gått lite "ur tiden"...?

Sv: Bra program för att göra hemsida

Jag vet inte hur insatt du är och hur mycket kunskap du har men du skulle kunna kolla in Adobes Dreamweaver, syncas bra med Photoshop och Illustrator också.

Ja Frontpage är rätt ute, jag skulle använda Dreamveawer om jag ville göra hemsidan helt egen utan mallar, annars finns ju väldigt smidiga gratisgrejer som tex Joomla där man kan använda sig av mallar! Det använder jag till jobbets hemsida och det är väldigt smidigt att uppdatera och göra nya sidor osv.

One.com har jag. Kostar inte mycket och fungerar bra. Bra support finns också.

Wix.com (tror jag dom heter) testade jag på lite häromdagen och det verkar faktiskt jättebra. Jag tänkte dock göra min själv ifrån grunden så jag kör med notepad++ eller dreamweaver.

jag är helt frälst i webs.com där man kan kombinera ramar med html

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
306
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 013
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 007
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24