Bra ridbyxor...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare burton
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 691
B

burton

Vill jag gärna ha tips på. Gärna ett par som är lite lägre i midjan om det finns att få tag på. Har bara äldre modeller som jag tycker känns alldeles för höga i midjan, är ju inge kul när det känns som om de går upp till revbenen.:crazy:

Jag har haft grymt svårt att hitta bra modeller genom åren. Provade nyligen på h**ks men det gick bort direkt. Minsta dammodell var för stor och största barnmodell också, plus för korta i benen.
Vart ska man få tag på bra ridbyxor när man inte är så lång och dessutom har smala ben??
(De ska vara i mjuka och stretchiga, inte såna där ribbade nylonaktiga och inte skodda med läder för det gör bara ont när de är nytvättade)

Sv: Bra ridbyxor...

Pikeur Cindy (helskodda) och Ciara (oskodda) är låga i midjan samt bra kvalitets ridbyxor.

Sv: Bra ridbyxor...

burton skrev:
Jag har haft grymt svårt att hitta bra modeller genom åren. Provade nyligen på h**ks men det gick bort direkt. Minsta dammodell var för stor och största barnmodell också, plus för korta i benen.
Vart ska man få tag på bra ridbyxor när man inte är så lång och dessutom har smala ben??
(De ska vara i mjuka och stretchiga, inte såna där ribbade nylonaktiga och inte skodda med läder för det gör bara ont när de är nytvättade)

Jag har samma problem. Har korta men smala ben, damstorlekar är förstora och barnstorlekar är för små. Cavallo hade perfekta storlekar för mig, dessutom supersköna i tyget och bra kvalité. Mina är iofs höga i midjan, men dom har säkert låga midjor också.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 087
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag är ute efter ett par ridbyxor som faktiskt håller. Älskar Maya Delorez Function tights men för mig slits sömmen på insidan av benen... 2
Svar
25
· Visningar
2 299
Senast: Habina
·
Utrustning Halloj, är ute på jakt efter ett par vita tävlings ridbyxor. Dem ska inte vara helskodda. Känner mig rätt så lost bland alla olika...
Svar
1
· Visningar
731
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka