Hållbara ridbyxor

Kingsland, Pikeur, PS m fl har tights med rejälare tyg. MD är väl Kinaskräp som av nån anledning blivit populärt.
Kerrits ridtights.
Rider flera hästar om dagen och dom håller så bra.
Tack! Men nu var jag mer ute efter ordentliga byxor och helst med mockaskoning.

Maya Delorez är inte skräp, det är bara väldigt smidigt material, precis likadant som vanliga träningstights, och tyget slits inte så fort utan för mig är det sömmen som är lite dåligt placerad.
 
Tack! Men nu var jag mer ute efter ordentliga byxor och helst med mockaskoning.

Maya Delorez är inte skräp, det är bara väldigt smidigt material, precis likadant som vanliga träningstights, och tyget slits inte så fort utan för mig är det sömmen som är lite dåligt placerad.
Kerrits är med mockaskoning.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är trött på att ha långkalsonger under ridbyxorna på vintern och vill köpa ett par fodrade ridbyxor istället. Jag vill gärna ha...
Svar
18
· Visningar
1 808
Senast: Habina
·
Utrustning (Förra tråden togs bort- misstänker pga lånad bild från butikens hemsida, sorry, nu har jag min egen bild) Suktat efter dessa ljuvliga...
Svar
18
· Visningar
3 370
Utrustning Jag tror jag blir tokig, mina ridbyxor gick sönder igår och då har jag bara använt dom sen i våras, det är dessutom andra paret på ett...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 752
Senast: Sibylla
·
Utrustning Inhandlade i somras ett par oskodda ridbyxor på ett stort, billigt varuhus i närheten av Falkenberg efter att ha ridit i helskodda de...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp